از RQ170 تا ایوب
بعضی ها هم به کل باور نمیکردند و به جز تمسخر کار دیگری نداشتند و مدتی هم اس ام اس هایشان شده بود RQ170 (که مثلا این پهپاد رو با سنگ زدند افتاده ، بعد از گرفتن هواپیمای بدون سرنشین RQ170 آمریکا، از فلان جا یک نیسان بدون راننده را جهت جاسوسی به آمریکا اعزام کردند !)

+ نوشته شده در چهارشنبه بیست و ششم مهر ۱۳۹۱ ساعت 16:15 توسط مبارزجوان
|
بسم رب المهدی